Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε όλα μοντέλα της Renault

Η Renault είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει σε όλες τις κατηγορίες επιβατικά μοντέλα εφοδιασμένα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θεωρείται ως μία από τις πλέον σύγχρονες και αποδοτικές επιλογές όσον αφορά στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Εξελιγμένο μέσα από τον απαιτητικό κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου, έφερε επανάσταση χάρη στον έξυπνο τρόπο
λειτουργίας του, όπου ουσιαστικά η επόμενη σχέση είναι πάντα προεπιλεγμένη προσφέροντας γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.

Η Renault, με το κιβώτιο ΕDC (Efficient Dual Clutch), ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που μετέφεραν αυτή την προηγμένη τεχνολογία από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα μοντέλα παραγωγής. Ο έξυπνος σχεδιασμός και τα πολλαπλά πλεονεκτήματα του EDC σε σχέση με ανταγωνιστικές λύσεις επέτρεψαν, εκτός των άλλων, την τοποθέτησή του στο σύνολο της γκάμας της μάρκας, με αποτέλεσμα για πρώτη φορά μια τόσο ευρεία γκάμα μοντέλων διαφορετικών κατηγοριών να εφοδιάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη






 https://img.news.gr/2018/05/09/re/renaultt4-1.jpg?v=20180509221732&x78465

 

Εκτός από το προφανές πλεονέκτημα της άνεσης, το κιβώτιο EDC προσφέρει μια σειρά χαρακτηριστικών όπως:

• Γρήγορες αλλαγές και παράλληλα εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, αντίστοιχη με εκείνη ενός κλασσικού αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής. Οι αλλαγές μπορούν να γίνονται εντελώς αυτόματα ή ημι-αυτόματα, ανάλογα με την προτίμηση του οδηγού.
• Αντίστοιχο βάρος με ένα συμβατικό μηχανικό κιβώτιο και σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με ένα κλασσικό αυτόματο.
• Κατανάλωση καυσίμου αντίστοιχη ή και χαμηλότερη ενός χειροκίνητου κιβωτίου.
• Αυξημένη αντοχή και μειωμένες ανάγκες συντήρησης.
• Διαχείριση υψηλών αποθεμάτων ροπής (συνδυάζεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και υβριδικά συστήματα).




Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC αποτελεί ιδανική λύση και για τη σπορ οδήγηση, έχοντας επιλεγεί από τη Renault Sport για τα μοντέλα εποιδόσεων που διαθέτει. Στα συγκεκριμένα μοντέλα το EDC διαχειρίζεται ροπή έως 390Nm, προσφέροντας παράλληλα προηγμένα οδηγικά βοηθήματα όπως το launch control, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για ταχύτερες επιταχύνσεις από στάση, αλλά και το σύστημα multi Downshift που επιτρέπει το άμεσο κατέβασμα δύο ή και περισσότερων σχέσεων κατά την επιβράδυνση.

Στην Ελληνική αγορά το κιβώτιο EDC είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 6 ή 7 σχέσεις και αποτελεί επιλογή για το σύνολο της διαθέσιμης γκάμας.




MOTEUR ENERGY dCi 160 EDC EDC GEARBOX


NEWS
SHARE

  • dribbble
  • twitter
  • pinterest
  • behance
  • instagram
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

**Το tgotn.blogspot.gr έχει ανοιχτά τα σχόλια για τους αναγνώστες της σελίδας για να μπορούν να εκφράζουν τις απόψεις τους για τα θέματα που διαβάζουν. Ωστόσο παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να έχουν νόημα, να είναι γραμμένα στην Ελληνική ή την Αγγλική και φυσικά να μην είναι στα greeklish.
**Αυτονόητο είναι το γεγονός ότι τα άρθρα που δημοσιεύονται στο blog δεν αντιπροσωπεύουν πάντα την γνώμη μας.