BMW M5 Competition, ένα αγωνιστικό καθημερινής χρήσης

Το λανσάρισμα της νέας M5 προαναγγέλλει τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας

Η νέα BMW M5 Competition (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10,8 l/100 k, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 246 – 243 g/km) συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις με απαράμιλλη πρακτικότητα σε καθημερινή χρήση. Η αυξημένη ισχύς κατά 25 ίππους συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση της νέας M5 (έως 625 ίππους), η ταχύτερη απόκριση και η ειδική ρύθμιση του πλαισίου, εξασφαλίζουν αγωνιστικού επιπέδου
οδηγική εμπειρία.
Το λανσάρισμα της νέας M5 Competition προαναγγέλλει τη δημιουργία μιας νέας προϊοντικής κατηγορίας. Στο μέλλον, η BMW M GmbH θα προσφέρει τις ισχυρότερες εκδόσεις των υψηλών επιδόσεων αυτοκινήτων της σαν μεμονωμένα μοντέλα.

Κινητήρας

Η οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων που προσδιορίζει το χαρακτήρα της νέας M5 Competition, πηγάζει από τον τρόπο που ο κινητήρας παράγει την ισχύ του. Ο V8 4.4 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει τώρα μέγιστη ισχύ 625 ίππους στις 6.000 στροφές. Η μέγιστη ροπή είναι 750 Nm και είναι διαθέσιμη σε μεγάλο εύρος στροφών – από 1.800 – 5.800 σ.α.λ. (μεγαλύτερο εύρος 200 στροφών συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση της νέας M5).




Επομένως, ο υψηλόστροφος χαρακτήρας του 8κύλινδρου αξιοποιείται προσφέροντας στη M5 Competition εκπληκτικές επιταχύνσεις. Η εντυπωσιακή καμπύλη ισχύος κάνει αισθητή την παρουσία της, καθώς μειώνει το χρόνο επιτάχυνσης 0 - 100 km/h στην Competition σε 3,3 δεύτερα. Επιπλέον, το 0 – 200 km/h επιτυγχάνεται σε 10,8 δευτ. (0,3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την στάνταρ M5).
Οι στάνταρ προδιαγραφές της  M5 Competition περιλαμβάνουν ειδικό σύστημα εξαγωγής M Sport με διακοσμητικά απολήξεων σε black chrome. Αυτή η έκδοση εξάτμισης με κλαπέτα και διπλές απολήξεις παράγει ένα συναρπαστικό ήχο. Από την άλλη, η προσθήκη ενός φίλτρου σωματιδίων στην πανοπλία της Competition επιτρέπει περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων.





Η νέα M5 Competition υιοθετεί ειδικές βάσεις κινητήρα, που επηρεάζουν αισθητά και τις δυνατότητες επιδόσεων του αυτοκινήτου. Οι βάσεις κινητήρα έχουν τροποποιηθεί και φέρουν σκληρότερα ελατήρια, ενώ η ισχυρότερη σύνδεση του στη δομή του οχήματος μεταφράζεται σε ταχύτερη απόκριση και άμεση μεταφορά της ισχύος στο σύστημα μετάδοσης. Το αυτοκίνητο στρίβει επίσης με βελτιωμένη κατευθυντικότητα και ακρίβεια χάρη στις πιο άκαμπτες βάσεις.

8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic και M xDrive

Τη μετάδοση ισχύος αναλαμβάνει και πάλι το 8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic. Τρία διαφορετικά προγράμματα (που επιτρέπουν την επιλογή μεταξύ αποδοτικής, σπορ ή πολύ δυναμικής οδήγησης) ενεργοποιούνται μέσω του διακόπτη Drivelogic στον επιλογέα σχέσεων.





Έχοντας κάνει το ντεμπούτο του στη στάνταρ έκδοση της νέας M5, το σύστημα M xDrive AWD μεταφέρει την αυξημένη ιπποδύναμη της M5 Competition στο δρόμο με σιγουριά και απίστευτη ταχύτητα. Προσφέρει την έξτρα πρόσφυση που απαιτείται για να επιτυγχάνονται χρόνοι επιτάχυνσης αντάξιοι ενός σούπερ σπορ αυτοκινήτου. Η ελεγχόμενη συνεργασία μεταξύ M xDrive και Active M Differential είναι κυρίως υπεύθυνη για την κατανομή της πλούσιας ισχύος του κινητήρα στους τροχούς με ελάχιστες απώλειες. Η κατανομή περισσότερης ισχύος στον πίσω άξονα του M xDrive είναι ένας ακόμα αποφασιστικός παράγοντας στην τεράστια ευελιξία του sedan. Επιπλέον, μία ρύθμιση αποκλειστικά πίσω κίνησης (2WD) επιτρέπει στους έμπειρους και ικανούς οδηγούς να απολαμβάνουν την εμπειρία που προσέφεραν προηγούμενες γενιές της M5, όπως ο έλεγχος του οχήματος χωρίς ενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου.
Όπως όλα τα μοντέλα M, η M5 Competition είναι εξοπλισμένη με τεχνολογία πλαισίου που εναρμονίζεται άριστα με τα χαρακτηριστικά επιδόσεων του κινητήρα. Οι σχετικές μετατροπές εξασφαλίζουν ελεγχόμενη με ακρίβεια συμπεριφορά σε όλες τις περιπτώσεις. Εκτός από το χαμήλωμα του οχήματος κατά επτά χιλιοστά, η ειδική ρύθμιση του μοντέλου περιλαμβάνει βελτιωμένο σετάρισμα στην ανάρτηση, τα ελατήρια και τους αποσβεστήρες.




Το αυξημένο κάμπερ στον εμπρός άξονα, βελτιώνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να απορροφά τις πλευρικές δυνάμεις στις γρήγορες στροφές. Η τοποθέτηση σφαιρικών συνδέσμων αντί για σαϊλεντμπλόκ στους βραχίονες ελέγχου σύγκλισης έχει σαν αποτέλεσμα ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια γεωμετρίας στον πίσω άξονα. Και η πίσω αντιστρεπτική δοκός είναι σκληρότερη. Ο εμπρός άξονας έχει νέας σχεδίασης βάση για την αντιστρεπτική δοκό. Έχοντας σκληρότερα ελατήρια στον εμπρός και πίσω άξονα κατά 10% σε σχέση με την στάνταρ έκδοση, μειώνονται οι κλίσεις αμαξώματος με θετική επίδραση και στην απόκριση του συστήματος διεύθυνσης. ...................................


Το άρθο πλήρες εδώ: NEWS

SHARE

  • dribbble
  • twitter
  • pinterest
  • behance
  • instagram
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

**Το tgotn.blogspot.gr έχει ανοιχτά τα σχόλια για τους αναγνώστες της σελίδας για να μπορούν να εκφράζουν τις απόψεις τους για τα θέματα που διαβάζουν. Ωστόσο παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να έχουν νόημα, να είναι γραμμένα στην Ελληνική ή την Αγγλική και φυσικά να μην είναι στα greeklish.
**Αυτονόητο είναι το γεγονός ότι τα άρθρα που δημοσιεύονται στο blog δεν αντιπροσωπεύουν πάντα την γνώμη μας.