Όλοι οι υπόλοιποι ήταν απλά κομπάρσοι σε αυτόν τον ιαπωνικό θρίαμβο
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC) συνεχίστηκε αυτό το Σαββατοκύριακο μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, στις ίσως πιο θεαματικές ειδικές διαδρομές, αυτές της Φινλανδίας. Εκεί, ανάμεσα από ψηλά δένδρα και εκατοντάδες λίμνες, έγινε εξ αρχής το αναμενόμενο, δηλαδή απόλυτη επικράτηση της Toyota με τα Yaris
WRC και οδηγούς, ένα Εσθονό (τον Tanak, πρώτο από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα) και δυο Φινλανδούς (τον Latvala – 3ος & τον Lappi, που βγήκε από τον δρόμο 3 ειδικές πριν το τέλος, όντας 4ος).
Όλοι οι υπόλοιποι ήταν απλά κομπάρσοι σε αυτόν τον ιαπωνικό θρίαμβο (στο τέλος της power stage ήταν παρών ο ίδιος ο Akio Toyoda), εκτός από τον Νορβηγό Mats Ostberg, που οδηγώντας άψογα (κέρδισε 3 από τις 23 ειδικές)
το Citroen C3 WRC, όχι μόνο διεκδίκησε αρχικά στα ίσια την νίκη από τον Tanak, αλλά μπόρεσε στο τελευταίο σκέλος του αγώνα, να αντισταθεί στην λυσσώδη –εντός έδρας- προσπάθεια του Latvala να τον περάσει για την 2η θέση.
Όσο για τους διεκδικητές του πρωταθλήματος, τον T. Neuville (που προηγείται στην μάχη του τίτλου) & τον S. Ozier (που ακολουθεί προσπαθώντας να πετύχει το 6ο του κατά σειρά πρωτάθλημα), η Φινλανδία είναι ένας αγώνας που μάλλον θα θέλουν να ξεχάσουν το ταχύτερο δυνατόν. Ο λόγος είναι ότι, οι δυο τους κινούμενοι στην δεύτερη πεντάδα των χρόνων, «κοιτούσαν» μόνο ο ένας τους χρόνους του άλλου, σχεδόν διασύρθηκαν, αφού ο μεν Ozier (κέρδισε μόνο μια μικρή ειδική) τερμάτισε μόλις 5ος, αφού οι οδηγοί της ομάδας του Ε. Evans (Άγγλος) και T. Suninen (Φινλανδός), διατάχθηκαν να μείνουν πίσω, ώστε ο Ozier να πάρει τους περισσότερους δυνατόν βαθμούς. Χαρακτηριστικό της αδυναμίας του Γάλλου σε αυτό τον αγώνα, είναι το ότι, στην power stage (δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 πρώτους) δεν κατάφερε να μπει στην βαθμολογούμενη 5άδα.
Ακόμα χειρότερα ήταν τα πράγματα για τον Βέλγο T. Neuville (Hyundai i20 WRC), που μετά από ένα εντυπωσιακό τετ α κέ στην αρχή, ποτέ δεν κατάφερε να πείσει πως είναι ο βασικός διεκδικητής του φετινού τίτλου. Ευτυχώς πάντως για αυτόν, που κατάφερε να τερματίσει 9ος στην γενική και 4ος στην power stage, θέσεις που του επέτρεψαν να έχει σχετικά μικρές απώλειες στην κούρσα του πρωταθλήματος. Για την ομάδα της Hyundai πάντως, πολύτιμους βαθμούς κέρδισε ο Αυστραλός H. Paddon που τερμάτισε 4ος, ενώ για άλλη μια φορά ο Νορβηγός A. Mikkelsen δεν έπεισε με την 10η θέση που κατέλαβε.
Σπουδαίος αγώνας έγινα και για την κατηγορία WRC2, όπου ο μεγάλος πρωταγωνιστής, ο μόλις 17χρονος Φινλανδός K. Rovanpera, εγκατέλειψε την 2η ημέρα και στη συνέχεια επανήλθε εκμεταλλευόμενος τον κανονισμό super rally, αλλά δεν κατάφερε να ανέβει στο πόντιουμ, στο ψηλότερο σκαλί του οποίου βρέθηκε ο συμπατριώτης του Ε. Pietarinen (Skoda Fabia R5).
Στη συνέχεια και 4 αγώνες πριν το νήμα, το WRC μεταφέρεται επί ασφάλτου στην Γερμανία (16/8- 19/8), με τον Neuville να προηγείται με 20 βαθμούς του Ozier (153 έναντι 133) και τρίτο τον Tanak με 107 βαθμούς.
Ο τελευταίος, κατάφερε με την νίκη του να ανεβάσει στην 2η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών την Toyota, που έχει τώρα 209 βαθμούς, 7 περισσότερους από την Ford που είναι 3η, ενώ πρώτη παραμένει σταθερά με 228 βαθμούς, η Hyundai.
NEWS
29/7/2018
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC) συνεχίστηκε αυτό το Σαββατοκύριακο μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, στις ίσως πιο θεαματικές ειδικές διαδρομές, αυτές της Φινλανδίας. Εκεί, ανάμεσα από ψηλά δένδρα και εκατοντάδες λίμνες, έγινε εξ αρχής το αναμενόμενο, δηλαδή απόλυτη επικράτηση της Toyota με τα Yaris
WRC και οδηγούς, ένα Εσθονό (τον Tanak, πρώτο από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα) και δυο Φινλανδούς (τον Latvala – 3ος & τον Lappi, που βγήκε από τον δρόμο 3 ειδικές πριν το τέλος, όντας 4ος).
Όλοι οι υπόλοιποι ήταν απλά κομπάρσοι σε αυτόν τον ιαπωνικό θρίαμβο (στο τέλος της power stage ήταν παρών ο ίδιος ο Akio Toyoda), εκτός από τον Νορβηγό Mats Ostberg, που οδηγώντας άψογα (κέρδισε 3 από τις 23 ειδικές)
το Citroen C3 WRC, όχι μόνο διεκδίκησε αρχικά στα ίσια την νίκη από τον Tanak, αλλά μπόρεσε στο τελευταίο σκέλος του αγώνα, να αντισταθεί στην λυσσώδη –εντός έδρας- προσπάθεια του Latvala να τον περάσει για την 2η θέση.
Όσο για τους διεκδικητές του πρωταθλήματος, τον T. Neuville (που προηγείται στην μάχη του τίτλου) & τον S. Ozier (που ακολουθεί προσπαθώντας να πετύχει το 6ο του κατά σειρά πρωτάθλημα), η Φινλανδία είναι ένας αγώνας που μάλλον θα θέλουν να ξεχάσουν το ταχύτερο δυνατόν. Ο λόγος είναι ότι, οι δυο τους κινούμενοι στην δεύτερη πεντάδα των χρόνων, «κοιτούσαν» μόνο ο ένας τους χρόνους του άλλου, σχεδόν διασύρθηκαν, αφού ο μεν Ozier (κέρδισε μόνο μια μικρή ειδική) τερμάτισε μόλις 5ος, αφού οι οδηγοί της ομάδας του Ε. Evans (Άγγλος) και T. Suninen (Φινλανδός), διατάχθηκαν να μείνουν πίσω, ώστε ο Ozier να πάρει τους περισσότερους δυνατόν βαθμούς. Χαρακτηριστικό της αδυναμίας του Γάλλου σε αυτό τον αγώνα, είναι το ότι, στην power stage (δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 πρώτους) δεν κατάφερε να μπει στην βαθμολογούμενη 5άδα.
Ακόμα χειρότερα ήταν τα πράγματα για τον Βέλγο T. Neuville (Hyundai i20 WRC), που μετά από ένα εντυπωσιακό τετ α κέ στην αρχή, ποτέ δεν κατάφερε να πείσει πως είναι ο βασικός διεκδικητής του φετινού τίτλου. Ευτυχώς πάντως για αυτόν, που κατάφερε να τερματίσει 9ος στην γενική και 4ος στην power stage, θέσεις που του επέτρεψαν να έχει σχετικά μικρές απώλειες στην κούρσα του πρωταθλήματος. Για την ομάδα της Hyundai πάντως, πολύτιμους βαθμούς κέρδισε ο Αυστραλός H. Paddon που τερμάτισε 4ος, ενώ για άλλη μια φορά ο Νορβηγός A. Mikkelsen δεν έπεισε με την 10η θέση που κατέλαβε.
Σπουδαίος αγώνας έγινα και για την κατηγορία WRC2, όπου ο μεγάλος πρωταγωνιστής, ο μόλις 17χρονος Φινλανδός K. Rovanpera, εγκατέλειψε την 2η ημέρα και στη συνέχεια επανήλθε εκμεταλλευόμενος τον κανονισμό super rally, αλλά δεν κατάφερε να ανέβει στο πόντιουμ, στο ψηλότερο σκαλί του οποίου βρέθηκε ο συμπατριώτης του Ε. Pietarinen (Skoda Fabia R5).
Στη συνέχεια και 4 αγώνες πριν το νήμα, το WRC μεταφέρεται επί ασφάλτου στην Γερμανία (16/8- 19/8), με τον Neuville να προηγείται με 20 βαθμούς του Ozier (153 έναντι 133) και τρίτο τον Tanak με 107 βαθμούς.
Ο τελευταίος, κατάφερε με την νίκη του να ανεβάσει στην 2η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών την Toyota, που έχει τώρα 209 βαθμούς, 7 περισσότερους από την Ford που είναι 3η, ενώ πρώτη παραμένει σταθερά με 228 βαθμούς, η Hyundai.
NEWS
29/7/2018
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
**Το tgotn.blogspot.gr έχει ανοιχτά τα σχόλια για τους αναγνώστες της σελίδας για να μπορούν να εκφράζουν τις απόψεις τους για τα θέματα που διαβάζουν. Ωστόσο παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να έχουν νόημα, να είναι γραμμένα στην Ελληνική ή την Αγγλική και φυσικά να μην είναι στα greeklish.
**Αυτονόητο είναι το γεγονός ότι τα άρθρα που δημοσιεύονται στο blog δεν αντιπροσωπεύουν πάντα την γνώμη μας.