Η θρυλική Abarth «ξαναζεί» - Πρόγραμμα αγώνων

Ο «Σκορπιός» θα «κτυπήσει» το 2018 σε αγώνες πίστας και ράλι
Στην τελετή απονομής των βραβείων του Abarth Selenia 2017 Trophy, η οποία έλαβε χώρα στο Officine Abarth, ο Luca Napolitano, στέλεχος της Fiat και ο Fabio Migliavacca, αγωνιστικός δ/ντής, παρουσίασαν το Abarth 124 spider στον νικητή του Abarth 124 rally Selenia Trophy, Fabrizio Andolfi Junior, και τα χρηματικά
βραβεία στον κάτω των 23 ετών νικητή, Andrea Modanesi, και τον νικητή του σιρκουί αγώνων Abarth Selenia Trophy, Cosimo Barberini.





Η περίσταση ήταν ιδανική ευκαιρία για την παρουσίαση των πλάνων της μάρκας για τους αγώνες το 2018, που έχουν επικεντρωθεί,  όσον αφορά τα ράλι,  σε ένα φιλόδοξο διεθνές πλάνο που σχετίζεται με το FIA R-GT Cup, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και την εθνική σειρά στις διάφορες χώρες της Ευρώπης, και όσον αφορά τους αγώνες πίστας, στο Abarth Selenia Trophy και στο Ιταλικό και  Γερμανικό πρωτάθλημα F4.


Abarth 124 rally Selenia International Challenge





Η βασική καινοτομία είναι το διεθνές πλαίσιο των προωθητικών πρωταθλημάτων της Abarth, τα οποία βρίσκονται στην κορυφαία θέση του ημερολογίου των αγώνων, φέρνοντας την μάρκα του Σκορπιού σε μερικούς από τους πιο σκληρούς και δύσκολους δρόμους της Ευρώπης.
Μετά από το εντυπωσιακό ντεμπούτο το 2017, στο οποίο το Abarth 124 rally κέρδισε τον Ιταλικό και τον Ισπανικό τίτλο στην κατηγορία του, η Abarth έχει αποφασίσει να στοχεύσει ψηλά, εκχωρώντας βραβεία και παρέχοντας κίνητρα για να τερματίσει στην κορυφή των διεθνών πρωταθλημάτων, μέσω του Abarth 124 rally International Challenge.






Το 2017, το Abarth 124 rally κέρδισε την κατηγορία R-GT στα Ιταλικά Πρωταθλήματα, με τον Fabrizio Andolfi Jr, και στην Ισπανία, με τον Alvaro Muñiz Mora, επιδεικνύοντας εξαιρετική αξιοπιστία και ανταγωνιστικότητα από τον πρώτο κιόλας αγώνα: ο Andolfi τερμάτισε και στους 10 αγώνες που συμμετείχε (7 έγκυρους για το 124 Rally Selenia Trophy, μαζί με το Rally di Romagna, το Rally San Marino σε χωματόδρομους και το Rallye du Valais), κερδίζοντας 8 φορές στην κατηγορία του και επιτυγχάνοντας πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα.





Ακόμα μία εξαιρετική απόδειξη των δυνατοτήτων του Abarth spider ήρθε πολύ πρόσφατα στο Montecarlo Rallye, όπου ο Andrea Nucita και ο Marco Vozzo κατέγραψαν ένα απίστευτο 4ο συνολικό καλύτερο χρόνο (μεταξύ των επισήμων των WRCs) σε μια από τις πιο δύσκολες ειδικές του αγώνα.






Κάνοντας καλή χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων του κινητήρα και των εντολών ελέγχου πρόσφυσης, ο Ιταλός οδηγός έδειξε ότι οι δύσκολες συνθήκες βγάζουν το καλύτερο εαυτό για με  αυτοκίνητο κίνηση στους πίσω τροχούς, βοηθώντας να κάνει τον ειδικό αγώνα ακόμα πιο θεαματικό.


Το Abarth Selenia Trophy στις πίστες αγώνων




Το Abarth Selenia Trophy, έγινε για δέκατη φορά αυτό τον χρόνο. Ένα πραγματικό ρεκόρ, λαμβάνοντας υπόψη ότι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε από την αρχή, είναι  το Abarth 500 Assetto Corse, που ξεκίνησε το 2012 σαν Abarth 695 Assetto Corse, και αναβαθμίστηκε περαιτέρω το 2014 για να αυξηθεί η ιπποδύναμη του στους 215 ίππους.





Οι οδηγοί μπορούν να αγωνιστούν στο Abarth 2018 Trophy είτε με το Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione ή με το Abarth 500 Assetto Corse, σε διαφορετικές κατηγορίες.
Ειδική μέριμνα έχει ληφθεί για νεαρούς οδηγούς με ηλικία από 16 έως 18 ετών, οι οποίοι μπορούν να λάβουν μέρος αυτή την φορά στο πρωτάθλημα, χάρη σε μία συμφωνία με την Acisport η οποία βοηθάει αυτούς τους εξελισσόμενους αγωνιζόμενους και αγωνιζόμενες να κερδίσουν την δική τους άδεια αγώνων εκτελώντας ειδικούς δοκιμαστικούς γύρους για αυτούς. Θα υπάρξει επίσης μία ειδική κατηγορία για γυναίκες οδηγούς.





Η διοργάνωση του Abarth Selenia Trophy αποτελείται από 7 αγώνες, 2 εκ των οποίων στο εξωτερικό. Το πρωτάθλημα αυτό λαμβανει όλο και περισσότερο διεθνή χροιά, προσελκύοντας ένα μεγάλο αριθμό οδηγών από το εξωτερικό. Για παράδειγμα, ο νικητής της διοργάνωσης του 2017 ήταν ο Ιταλός οδηγός Cosimo Barberini, μπροστά από τον Juuso Pajuranta από την Φιλανδία, τον Joakim Darbom από την Σουηδία και τον Kuzey Eroldu από την Τουρκία.
Η διοργάνωση του Abarth Selenia Trophy αποτελείται από 7 συναντήσεις με δύο αγώνες η κάθε μία, εκ των οποίων δύο θα γίνουν στο εξωτερικό. Το πρωτάθλημα αυτό έχει λάβει όλο και περισσότερο διεθνή χροιά, προσελκύοντας ένα μεγάλο αριθμό οδηγών από το εξωτερικό. Για παράδειγμα, ο νικητής της διοργάνωσης του 2017 ήταν ο Ιταλός οδηγός Cosimo Barberini, μπροστά από τον Juuso Pajuranta από την Φιλανδία, τον Joakim Darbom από την Σουηδία και τον Kuzey Eroldu από την Τουρκία.






Formula 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Βόρεια Ευρώπη και Μέση Ανατολή

Δεδομένης της επιτυχίας που σημειώθηκε στην Ιταλία και στην Γερμανία κατά τη διάρκεια των προηγούμενων διοργανώσεων, η Abarth έχει αποφασίσει να υποστηρίξει την τέταρτη έκδοση του Πρωταθλήματος F4 στην Γερμανία και να επιβεβαιώσει εκ νέου τη συμμετοχή της στο Ιταλικό Πρωτάθλημα σαν χορηγός και επίσημος προμηθευτής κινητήρων.
Ο κινητήρας 1.4 Turbo t-Jet με 160 ίππους, προέρχεται από εκείνον που τοποθετείται στο νόμιμο για κυκλοφορία στο δρόμο 595 και χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα Abarth που συμμετέχουν στα Abarth Trophies, θα εξοπλίζει και πάλι αυτή την χρονιά όλα τα αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα από τον Ιταλό κατασκευαστή Tatuus.
Στην προηγούμενη διοργάνωση, περισσότεροι από 40 μικρής ηλικίας οδηγοί αγωνίστηκαν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα και πάνω από 30 στο Ιταλικό.
Θα λάβει χώρα ένα πρωτάθλημα στα κράτη της Βόρειας Ευρώπης και ένα άλλο στην Μέση Ανατολή με το ίδιο μοντέλο του αυτοκινήτου.

Πρόγραμμα αγώνων


 

Abarth Selenia Trophy

29 Απριλίου                          Imola
13 Μαΐου                                Paul Ricard (Γαλλία)
10 Ιουνίου                              Red Bull Ring (Αυστρία)
24 Ιουνίου                              Misano Adriatico
15 Ιουλίου                              Mugello
16 Σεπτεμβρίου                    Vallelunga
7 Οκτωβρίου                         Monza

Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι FIA

22-24 Μαρτίου                                  Rally Acores (Πορτογαλία)
3-5 Μαΐου                              Rally Islas Canarias (Ισπανία)
1-3 Ιουνίου                            Acropolis Rally (Ελλάδα)
15-17 Ιουνίου                                    Cyprus Rally (Κύπρος)
20-22 Ιουλίου                                    Rally Roma Capitale (Ιταλία)
24-26 Αυγούστου                 Barum Rally (Βουλγαρία)
21-23 Σεπτεμβρίου              Rally of Poland (Πολωνία)
12-14 Οκτωβρίου                 Rally Liapaja (Λετονία)

FIA R-GT CUP

22-28 Ιανουαρίου                 Montecarlo Rallye
6-8 Απριλίου                         Tour de Corse (Γαλλία)
20-22 Ιουλίου                                    Rally Roma Capitale (Ιταλία)
24-26 Αυγούστου                 Barum Rally (Τσεχία)
18-20 Οκτωβρίου                 Rallye du Valais (Ελβετία)

Ιταλικό πρωτάθλημα F4

22 Απριλίου                          Adria International Raceway
13 Μαΐου                                Paul Ricard (Γαλλία)
3 Ιουνίου                                Monza
17 Ιουνίου                              Misano Adriatico
29 Ιουλίου                              Imola
16 Σεπτεμβρίου                    Vallelunga
28 Οκτωβρίου                                   Mugello

Πρωτάθλημα ADAC F4

13 Απριλίου                          Oschersleben
18 Μαΐου                                Lausitzring
8 Ιουνίου                                Red Bull Ring
3 Αυγούστου                         Nurburgring
7 Σεπτεμβρίου                                  Sachsenring
21 Σεπτεμβρίου                    Hockenheim

Νίκος Τσάδαρης
Newsbeast


SHARE

  • dribbble
  • twitter
  • pinterest
  • behance
  • instagram
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

**Το tgotn.blogspot.gr έχει ανοιχτά τα σχόλια για τους αναγνώστες της σελίδας για να μπορούν να εκφράζουν τις απόψεις τους για τα θέματα που διαβάζουν. Ωστόσο παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να έχουν νόημα, να είναι γραμμένα στην Ελληνική ή την Αγγλική και φυσικά να μην είναι στα greeklish.
**Αυτονόητο είναι το γεγονός ότι τα άρθρα που δημοσιεύονται στο blog δεν αντιπροσωπεύουν πάντα την γνώμη μας.