Συνδυάζει εξωτερική σχεδίαση με κορυφαία αεροδυναμική, περισσότερους χώρους, υλικά υψηλής ποιότητας και άριστη κατασκευήΕίκοσι χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση η Ford παρουσιάζει το νέο Focus σχεδιασμένο εφ' όλης της ύλης «από το μηδέν».
Το νέο Focus επικεντρώνει σε μία νέα, ανθρωποκεντρική σχεδιαστική φιλοσοφία που συνδυάζει εξωτερική σχεδίαση με κορυφαία αεροδυναμική, περισσότερους χώρους, υλικά
υψηλής ποιότητας και άριστη κατασκευή.
Η πιο προηγμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού που έχει προσφέρει ποτέ η Ford είναι πλήρως ενσωματωμένη στο νέο μοντέλο. Μεταξύ των τεχνολογιών αυτών ξεχωρίζουν:
• Adaptive Cruise Control (ACC) που τώρα αναβαθμίζεται με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring για πιο άνετη οδήγηση στην πυκνή κυκλοφορία
• Adaptive Front Lighting System της Ford με νέο προληπτικό φωτισμό στροφών (Predictive curve light) βασισμένο σε κάμερα και φωτισμό ανάλογα με την οδική σήμανση (Sign-based light) που προσαρμόζει εκ των προτέρων τις δέσμες των προβολέων για βελτιωμένη ορατότητα, παρακολουθώντας τις στροφές στο δρόμο και (για πρώτη φορά στη βιομηχανία) την οδική σήμανση
• Active Park Assist 2 που τώρα ελέγχει την επιλογή σχέσης, το γκάζι και το φρένο επιτρέποντας πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς παρκαρίσματος, μέσω ενός μπουτόν
• Το σύστημα Head-up display (HUD) της Ford, για να μπορούν οι οδηγοί να είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι στο δρόμο
• Evasive Steering Assist, μία τεχνολογία που βοηθά τους οδηγούς να ελίσσονται ώστε να αποφύγουν σταματημένα ή αργά κινούμενα οχήματα, αποτρέποντας έτσι μία πιθανή σύγκρουση
Το νέο Focus επίσης διαθέτει την τεχνολογία Continuously Controlled Damping (CCD) για τα ανεξάρτητα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης, νέα, επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes), ένα απομονωμένο πίσω υποπλαίσιο για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και νέα τεχνολογία ελατηρίων.
Η αίσθηση των επιβατών αναβαθμίζεται με χαρακτηριστικά άνεσης όπως το ενσωματωμένο FordPass Connect modem για συνδεσιμότητα εν κινήσει και μία νέα επιφάνεια Ασύρματης Φόρτισης για συμβατές συσκευές smartphone.
Η γκάμα προσφερόμενων κινητήρων περιλαμβάνει μία βελτιστοποιημένη έκδοση του χιλιάρη EcoBoost της Ford και ένα νέο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων EcoBoost. Και τα δύο μηχανικά σύνολα αναβαθμίζονται με την πρώτη εφαρμογή απενεργοποίησης κυλίνδρου σε 3κύλινδρους κινητήρες. Νέοι κινητήρες 1.5 λίτρων EcoBlue και 2.0 λίτρων EcoBlue diesel προσφέρουν οικονομία καυσίμου, ενώ ένα νέο, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προσαρμόζει τις αλλαγές σχέσεων στο οδηγικό στυλ και ελέγχεται μέσω ενός εργονομικού επιλογέα Rotary Gear Shift Dial.
Η πλήρης γκάμα του νέου Focus παρουσιάζεται σε 5θυρες hatchback, wagon και σε ορισμένες αγορές 4θυρες εκδόσεις. Ανάμεσά τους τα Focus Trend και Titanium, το σπορ ST-Line, το πολυτελές Vignale και το πρώτο Active crossover.
Το νέο Focus είναι το πρώτο όχημα σε όλο τον κόσμο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα C2 της Ford, η οποία έχει σχεδιαστεί για βελτιωμένη προστασία στις συγκρούσεις. Παράλληλα, προσφέρει το περισσότερους χώρους χωρίς αυτό να επηρεάζει τις εξωτερικές του διαστάσεις, ενώ η βελτιωμένη αεροδυναμική του πετυχαίνει μειωμένη κατανάλωση. Η δε καλύτερη ποιότητα κατασκευής στην ιστορία του μοντέλου, είναι αποτέλεσμα μιας επένδυσης 600 εκατομμυρίων Ευρώ στο εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Saarlouis της Γερμανίας.
Νίκος Τσάδαρης
NEWS
Το νέο Focus επικεντρώνει σε μία νέα, ανθρωποκεντρική σχεδιαστική φιλοσοφία που συνδυάζει εξωτερική σχεδίαση με κορυφαία αεροδυναμική, περισσότερους χώρους, υλικά
υψηλής ποιότητας και άριστη κατασκευή.
Η πιο προηγμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού που έχει προσφέρει ποτέ η Ford είναι πλήρως ενσωματωμένη στο νέο μοντέλο. Μεταξύ των τεχνολογιών αυτών ξεχωρίζουν:
• Adaptive Cruise Control (ACC) που τώρα αναβαθμίζεται με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring για πιο άνετη οδήγηση στην πυκνή κυκλοφορία
• Adaptive Front Lighting System της Ford με νέο προληπτικό φωτισμό στροφών (Predictive curve light) βασισμένο σε κάμερα και φωτισμό ανάλογα με την οδική σήμανση (Sign-based light) που προσαρμόζει εκ των προτέρων τις δέσμες των προβολέων για βελτιωμένη ορατότητα, παρακολουθώντας τις στροφές στο δρόμο και (για πρώτη φορά στη βιομηχανία) την οδική σήμανση
• Active Park Assist 2 που τώρα ελέγχει την επιλογή σχέσης, το γκάζι και το φρένο επιτρέποντας πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς παρκαρίσματος, μέσω ενός μπουτόν
• Το σύστημα Head-up display (HUD) της Ford, για να μπορούν οι οδηγοί να είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι στο δρόμο
• Evasive Steering Assist, μία τεχνολογία που βοηθά τους οδηγούς να ελίσσονται ώστε να αποφύγουν σταματημένα ή αργά κινούμενα οχήματα, αποτρέποντας έτσι μία πιθανή σύγκρουση
Το νέο Focus επίσης διαθέτει την τεχνολογία Continuously Controlled Damping (CCD) για τα ανεξάρτητα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης, νέα, επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes), ένα απομονωμένο πίσω υποπλαίσιο για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και νέα τεχνολογία ελατηρίων.
Η αίσθηση των επιβατών αναβαθμίζεται με χαρακτηριστικά άνεσης όπως το ενσωματωμένο FordPass Connect modem για συνδεσιμότητα εν κινήσει και μία νέα επιφάνεια Ασύρματης Φόρτισης για συμβατές συσκευές smartphone.
Η γκάμα προσφερόμενων κινητήρων περιλαμβάνει μία βελτιστοποιημένη έκδοση του χιλιάρη EcoBoost της Ford και ένα νέο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων EcoBoost. Και τα δύο μηχανικά σύνολα αναβαθμίζονται με την πρώτη εφαρμογή απενεργοποίησης κυλίνδρου σε 3κύλινδρους κινητήρες. Νέοι κινητήρες 1.5 λίτρων EcoBlue και 2.0 λίτρων EcoBlue diesel προσφέρουν οικονομία καυσίμου, ενώ ένα νέο, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προσαρμόζει τις αλλαγές σχέσεων στο οδηγικό στυλ και ελέγχεται μέσω ενός εργονομικού επιλογέα Rotary Gear Shift Dial.
Η πλήρης γκάμα του νέου Focus παρουσιάζεται σε 5θυρες hatchback, wagon και σε ορισμένες αγορές 4θυρες εκδόσεις. Ανάμεσά τους τα Focus Trend και Titanium, το σπορ ST-Line, το πολυτελές Vignale και το πρώτο Active crossover.
Το νέο Focus είναι το πρώτο όχημα σε όλο τον κόσμο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα C2 της Ford, η οποία έχει σχεδιαστεί για βελτιωμένη προστασία στις συγκρούσεις. Παράλληλα, προσφέρει το περισσότερους χώρους χωρίς αυτό να επηρεάζει τις εξωτερικές του διαστάσεις, ενώ η βελτιωμένη αεροδυναμική του πετυχαίνει μειωμένη κατανάλωση. Η δε καλύτερη ποιότητα κατασκευής στην ιστορία του μοντέλου, είναι αποτέλεσμα μιας επένδυσης 600 εκατομμυρίων Ευρώ στο εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Saarlouis της Γερμανίας.
Νίκος Τσάδαρης
NEWS
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
**Το tgotn.blogspot.gr έχει ανοιχτά τα σχόλια για τους αναγνώστες της σελίδας για να μπορούν να εκφράζουν τις απόψεις τους για τα θέματα που διαβάζουν. Ωστόσο παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να έχουν νόημα, να είναι γραμμένα στην Ελληνική ή την Αγγλική και φυσικά να μην είναι στα greeklish.
**Αυτονόητο είναι το γεγονός ότι τα άρθρα που δημοσιεύονται στο blog δεν αντιπροσωπεύουν πάντα την γνώμη μας.